Blog około-lekarski

Jesteś tym, co jesz

Posted on: 3 Lipiec 2009

Uderzyło mnie, jak duży wpływ ma na mnie zawartość mojego talerza.
I kubka.

Jesteś tym co jesz

Zdrowy organizm to organizm, który:

  • jest wyspany
  • przyjmuje wszystkie pokarmy, składniki i witaminy, które potrzebuje
  • nie stresuje się za bardzo🙂

Każdy z tych elementów jest cholernie, cholernie ważny. I na każdy mamy wpływ.

Ostatnio odkryłem na przykład, że mojemu ciału brakowało cukru. Prozaiczna sprawa: zacząłem rano słodzić herbatę i dzięki temu nie jestem ospały w ciągu dnia (cukier = energia)🙂

Zachęcam więc do eksperymentów – odkryj, jak Twoja dieta wpływa na Twoje zachowanie!

Skomentuj

