Blog około-lekarski

Tabletki na alergię

Posted on: 2 Czerwiec 2007

W moim przypadku wybór zaproponowany przez lekarza ograniczał się do 3 produktów: Zyrtec, Allertec i Telfast.

2 pierwsze to w zasadzie to samo – podobna cena i ważna wada: poczucie senności. Dla mnie sprawa była jasna: lepiej dołożyć trochę więcej (ok. 20 zł za 20 tabletek, Telfast 120), by mieć skuteczniejszy lek bez efektów ubocznych.

Może to brzmi jak reklama, ale piszę jako pacjent🙂

Odpowiedzi: 3 to "Tabletki na alergię"

Ja osobiście nie znoszę tych tabletek😦 jedyne co przynosi mi ulgę w domu to oczyszczacz powietrza KC-6500 sharp’a. Wczesniej mialłem daikin ale był średni. A teraz zero problemu jak jestem w domu🙂 gorzej jak wychodze😦
W sieci mało jest informacji na temat oczyszczaczy powietrza i ich wpływu na alergie – może jakiś post?

Gdyby ten komentarz pochodził od normalnego użytkownika, a nie dystrybutora, to może bym się skusił.

W każdym razie – każdy organizm jest inny i każdemu pomoże co innego. Warto też dodać, że Telfexo to tańszy (polski) odpowiednik Telfastu🙂

Mam również taki oczyszczacz Sharpa. Nie mam pojęcia, czy takie opinie piszą dystrybutorzy czy nie, ale rzeczywiście jest to rewelacyjny sprzęt.
Co do lekarzy i lekarstw (szczególnie w przypadku alergii) to często jest to „syzyfowa praca”. Porady są kosztowne podobnie jak lekarstwa i rzadko przynoszą oczekiwane rezultaty.
Ale tak to już jest w branży medycznej, że nie płaci się za gwarantowany efekt.

Skomentuj

